اخر المواضيع
جاري التحميل ...

جنات - اغنية بطل تغنى Mp3 استماع وتحميل مباشر

جنات - اغنية بطل تغنى 2016 Mp3 استماع وتحميل تنزيل مباشر مجاني
من البوم جنات - بنفس الكلام Mp3
Youtube - Dailymotion - Download - Online


كلمات أغنية بطل تغنى 
احمد ربنا ان انا معجبه بيك اصلا ما تمسلش
احمد ربنا انى اتثبتت انا اصلى ما بتثبتش
وانا يعنى عشان حبيت تتقل وهتعملي محبتش
وانا متاكده انك مش كده وفى حبى انت دايب وش
بطل تغنى وتعيش عليا بدل ما اعيشها انا كمان عليك
عاملي قال ايدك في ميه وانا شوقي ناره ماسكه فى ايديك
هو انت تطول تحب زيي ده انا يا ابنى معدش حد زيي
انا فرصه يا اما هتلحقها يا راحت عليك
اعقل بقى كده ده انا قلبى خلاص جت منه وقال حبيت
وانا يوم ما انا احبك تبقي خلاص كده في الحب اترقيت
ولا انا عشان جت منى هتعمل فيها تقيل وحويط

فيها ايه لما انا بقى اجيلك هنا ده الشوق مفيهوش اتيكيت 


G+

ليست هناك تعليقات :

المواضيع الاكثر مشاهدة
المواضيع الاكثر مشاهدة

المشاركات الشائعة